jump to navigation

16 færdige tegninger! 11.04.2013

Posted by TabiWH in mennesker, uni, yay.
Tags: , , , , ,
trackback

drappa collage

 

Jeg har netop færdiggjort min 16. og dermed sidste pentool tegning til mit kreative projekt. De er her vist i den rækkefølge de blev tegnet i, men har endnu ikke bestemt hvordan de skal hænges op til vores udstilling sidst i maj måned. Jeg skal nu få dem klar til at blive printet i morgen, så jeg kan få dem rammet ind. Jeg har også en animation der skal laves og en rapport der skal skrives, men den mest tidskrævende (og kreative) del af opgaven er nu overstået.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

