jump to navigation

Glædelig påske 01.04.2013

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, uni, yay.
Tags: , , , , ,
trackback

Efter hvad der føles som måneder (okay, faktisk er det nok måneder), har jeg endelig fået noget af mit liv tilbage! I sidste uge afleverede jeg mit speciale, og jeg behøver nu ikke at tænke mere på Askepot i meget lang tid! Havde godt nok fået nok, men det blev da færdigt.

Jeg har stadig mit store kreative projekt, der skal færdiggøres og vi har på min uddannelse en udstilling der skal arrangeres til sidst i maj, men har endelig også tid til lidt af mit eget, og ikke mindst har jeg igen mine aftener fri, så jeg kan hygge foran fjernsynet med Martin. Han er faldet rigtig godt til i sit nye job i Ayr, og arbejder hver dag. Det skulle vi lige vænne os til, men som med alt andet er det faldet på plads.

Her i weekenden var vi i Edinburgh i et par dage, da vi havde billetter til noget comedy i fredags. Det var næsten forår, dog med noget sne på bakkerne i det fjerne, men solen skinnede og der var krokus alle vegne.

P1010266_t

 

I går var vi til påskegudstjeneste og derefter på et lille besøg hos Martins bedsteforældre, som allerede har blomstrende påskeliljer i haven. Det er dog stadig noget koldt, så det er lidt svært at finde ud af om foråret er kommet for at blive, eller om det pludselig skifter tilbage til vinter igen.

I denne uge har jeg forskudt påskeferie, da universitetet holder fri den første uge i april (+ langfredag og 2. påskedag) lige meget hvornår påsken falder, og næste uge er vist også lidt halvlukket. Jeg har nu alligevel nok at se til, og det bliver sikkert også til en tur til Ayr for at få nogle ting testprintet på uni.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

