jump to navigation

Ny hjemmeside! 06.03.2013

Posted by TabiWH in generelt.
Tags: ,
trackback

Faktisk er det den samme adresse som før, tabita.co.uk, men jeg har helt droppet den noget besværlige (og langsomt loadende) manuelt kodede hjemmeside til fordel for en WordPress-powered side, lige som denne. Dog forbliver denne blog på sit nuværende domæne og er fortsat en personlig blog om mig og min hverdag på dansk, mens min anden siden har sit helt eget domæne og er mere til den “professionelle” side af mig, derfor også på engelsk.

Det kan sagtens være at jeg finder på at oploade flere/nye ting på den nye side, da det nu er MEGET nemmere for mig end før, så kig ind en gang i mellem. Jeg har også fået en blogfunktion på den nye side, men det bliver mest til projekter og nye fotos/billeder, når jeg oploader dem i gallerierne på siden.

Tabita W Harvey

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

