jump to navigation

Projekter, projekter 24.02.2013

Posted by TabiWH in arbejde, generelt, mennesker, uni, yay.
Tags: , , , , ,
trackback

Jeg har som sædvanligt travlt med diverse projekter – de fleste universitetsrelaterede – og har ikke meget tid til at lave så meget andet. Syntes dog lige jeg ville opdatere bloggen med én af mine nyeste tegninger i min Matt serie:

matt 6

Jeg har til denne tegning lavet en lille video, så man kan se tegningen blive til lag for lag. Den er desværre ikke så god kvalitet, som jeg havde håbet, da den eller ikke ville kunne vises ordentligt online. Videoen er også noget hurtigere, end den tid det faktisk tog mig at lave tegningen. Her er det bare lagene der bliver slået til, ét ad gangen, mens jeg i virkeligheden tegnede dem alle inkl. de mange små hvide stykker på den strikkede trøje.

Det bliver forhåbentligt til omkring 16 tegninger af denne slags, som skal afleveres sidst i april sammen med en rapport om projektet. Indtil videre har jeg otte færdige tegninger, og det går fremad. Udover det er jeg også godt i gang med mit speciale. Faktisk er jeg nået til den sidste strækning, hvor jeg lige skal skrive resten af mine noter ind og så skal der redigeres igennem. Sidder pt. med 28 sider, og er efterhånden ved at være godt træt af Askepot. Dog kan jeg næsten se lyset for enden af tunnellen, så jeg glæder mig til at få det ud af verden!

Ellers er der herhjemme ikke sket så store forandringer… før i morgen! Martin har nemlig fået fuldtidsarbejde som Social Media Marketing Coordinator hos et firma i Ayr, i første omgang med en 1-årig kontrakt, og han starter i morgen tidlig. Det bliver rigtig spændende og også rigtig rart at få lidt mere end min SU ind på kontoen. Det glæder vi os meget over.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

