jump to navigation

Nytår og den slags 03.02.2013

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, tanker, uni.
Tags: , , , , , , , , , , , , ,
trackback

Nu har bloggen efterhånden ligget stille hen i noget tid, da jeg ikke havde hverken tid eller overskud til at opdatere den jævnligt, men nu er overskuddet i hvert fald tilbage, så mon ikke jeg også kan finde tiden til det?

I slutningen af januar syntes jeg, at det føltes meget mere som slutningen af året, end det gjorde i december, så 1. februar blev til den nye start, jeg ikke lige fik med den 1. januar. Jeg er efter en lille pause fra skriveriet kommet igang med specialet igen, og er nu over halvvejs med masser at skrive endnu! Jeg er efterhånden lidt træt af Askepot, som jeg skriver om, men det betyder jo bare at jeg er produktiv nok.  Jeg er også godt igang med mit kreative projekt (mit andet store uni modul her på fjerde/sidste år), som også fik sig en lille pause. Det nye semester starter igen i morgen, og jeg føler mig langt bedre forberedt end jeg gjorde bare for en uge siden.

Mit kreative projekt går (meget kort sagt) ud på at lave nogle tegninger i photoshop af Matt. De er lavet manuelt lag for lag. Her er lige én af dem (dog uden baggrund, da de kommer senere):

matt 4Ellers har jeg også gang i et par kreative projekter uden for uni, men de er ikke kommet så lang endnu, så de må vente lidt.

Martin og jeg var jo et smut i Danmark sidst i januar, og nød at komme lidt væk fra det hele. Det var virkelig en tiltrængt ferie, selvom det godt nok var langt under frysepunktet det meste af tiden. Vi fik brugt nogle af de oplevelsgavekort vi fik i bryllupsgave, og det blev både til rigtig dejlig brunch og hyggelig porcelænsmaling. Nu er vi så hjemme igen og har haft tid til at gå nogle ture. I går var havde vi planlagt en lille gåtur langs med stranden i solskinsvejret, og endte med en tur fra Irvine til Troon og tilbage igen på ca. 12.3 km. Det var lige langt nok syntes vi begge to, men dejligt at være ude i solen.

Og så lige et par ting jeg vist ikke lige fik med fra 2012:

– Jeg synger nu med i gospelkoret på Centrestage. Det var efterhånden 5-6 år siden jeg havde været med i et kor, så nu syntes jeg det var på tide.

– Vores septembertur til Edinburgh indeholdt et besøg i Edinburgh Zoo. Her er lige et enkelt billede:

jaguar

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

