jump to navigation

Forsinket 20.09.2012

Posted by TabiWH in flot, tsk.
Tags: , , , ,
trackback

Dagens bryllupsindlaeg kommer desvaerre foerst til at blive uploadet sent i aften eller i morgen, da jeg lige i ojeblikket er strandet paa en motortrafikvej der aabenbart er oversvoemmet laengere oppe. Suk.

Opdate: 2½ time efter jeg tog fra universitetet, nåede jeg endelig hjem til et varmt bad og Martin der havde sat lasagnen i ovnen. Det skulle have taget 25 minutter, og efter en allerede meget lang dag som student guide, var det rart endelig at komme hjem.

Ps. Min første opdate var fra min mobil, og den er ikke så god til det der med at skrive på dansk, derfor de manglende æ, ø og å’er.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

