jump to navigation

Det der med at opdatere bloggen, når der er travlt… 12.09.2012

Posted by TabiWH in arbejde, generelt, mennesker, tanker, uni.
Tags: , , , , , ,
trackback

Både Martin og jeg har siden vi kom hjem fra Danmark, haft usædvanligt travlt. Først var der vores skotske velsignelse (som var rigtig god!) med besøg af mine forældre (hvor skønt!). Siden da har Martin arbejdet nærmest hver dag, og har haft noget han/vi skulle på alle fridage. Jeg blev pludselig overtalt til at være med i et projekt, hvor jeg kort sagt skulle lave to og en halv måneders arbejde på to uger, så pludselig havde jeg også vildt travlt. Da jeg endelig var færdig med det, og klar til at slappe af og sove ud, så var der en weekend fuld af student guiding der kom i vejen, hvorefter vi smuttede til Edinburgh i nogle dage. Da vi kom hjem, var det tilbage på arbejdet med Martin og jeg fik til opgave at lave den nye arbejdsrota for alle guides, da universitetet har introuge i næste uge, og så starter modulerne ellers igen ugen efter. Jeg blev forfremmet til student guide teamleder for nogle måneder siden, og dette er min første opgave, hvor jeg er ansvarlig for mere end en almindelig guide. Jeg ved slet ikke hvad der blev af resten af sommeren og nu er nærmest halvdelen af denne måned også gået!

Nå, I hvert fald har jeg planer om følgende opdates de næste par uger (eller måneder):

– Brylluppet! Og også velsignelsen. Billeder, tekst, tanker, forberedelser, osv. Kunne blive 2-3 opdates, hvis jeg kommer til at skrive for meget.

– Rundt omkring i lejligheden. Billeder af diverse ting i vores lille hjem.

– Edinburgh, vores lille “bryllupsrejse”.

– Tiny Town, det projekt jeg brugte hver dag i to uger på at få færdigt.

Jeg er allerede i gang med bryllupsopdateringen, men vil have den færdig, så jeg ikke oploader den første del og der så går flere måneder før den næste. De andre opdateringer er ikke så store, så det kan være de kommer først. I hvert fald kan jeg ikke garanteret kronologisk rækkefølge.

Her er lige et billede fra da vi var i Edinburgh i én dag på Martins fødselsdag til comedyfestival. Vi så fire shows, hvoraf tre af dem var gode, og havde for en gangs skyld tid til at spise på en god lille italiensk restaurant. Det var en rigtig god dag. Anyway, billedet er af en tilfældig jonglør på en gylden postkasse. Royal Mail (den britiske udgave af Post Danmark) malede en postkasse guldfarvet i hjembyen for hver OL guldmedaljevinder fra Team Storbrittanien.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

