jump to navigation

Mini update efter brylluppet 02.08.2012

Posted by TabiWH in mennesker, yay.
Tags: , , , ,
trackback

Martin og jeg har nu været gift i 10 dage og blevet smidt direkte tilbage ind i hverdagen. Martin skulle allerede arbejde dagen efter vi kom hjem fra Danmark, og har først lige haft to fridage. Vi nyder dog begge rigtig meget at være gift og vores lille lejlighed er næsten kommet til sig selv, efter kufferterne er blevet pakket ud.

Vi havde en helt fantastisk ferie i Danmark og en endnu mere fantastisk bryllupsdag. Næsten alt var helt perfekt og det eneste som jeg helst ville have undværet, var den døde mus katten havde lagt i min kuffert som bryllupsgave, lige før jeg skulle til frisøren. Når vi får alle vores billeder af fotografen, tror jeg lige jeg vil lave en mere detaljeret blogpost om brylluppet, men lige nu må I nøjes med et enkelt billede, mens vi finder plads til vores gaver i lejligheden og nyder livet som nygifte :)

 

Kommentarer»

1. Kirsten - 02.08.2012

Tusind tak for sidst – det var rigtig dejligt at være med til at fejre jer og se, hvor glade I var :0)
Godt at høre, at det også er godt at være vendt tilbage til hverdagen som nygifte – nyd livet og glæd jer over hinanden!

2. birthe - 02.08.2012

Også min tak for festen vi deltog i, det var en herlig dag, som må være en god begyndelse på et godt ægteskab.
Nu må I glæde jer over at være sammen i jeres fælles hjem.
Sikke dejlige bryllupsbilleder ……..


Skriv et svar

