jump to navigation

Undulater osv. 11.07.2012

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, tanker, uni.
Tags: , , , ,
trackback

Jeg må indrømme at bloggen er gået lidt stand-by de sidste par uger, men det er nu ikke fordi der ikke sker noget – tværtimod! Jeg har brugt meget tid på at pakke helt ud, og lejligheden ser da også næsten helt godt ud nu, og ellers er der meget tid der bliver brugt på computeren, hvor der er bryllupsting der skal færdiggøres. Jeg er gået lidt i stå med et par af projekterne, men jeg tror nu nok det hele kommer til at være klart til om halvanden uge (!). I dag hentede jeg min brudekjole hos skrædderen, hvor den lige skulle have lavet nogle små ændringer og for nylig var Martin inde for at prøve sit jakkesæt, så han kunne få den helt rigtige størrelse.

I sidste uge læste jeg på Facebook at én jeg tidligere har arbejdet sammen med på universitetet manglede et sted til sine fugle, da hun desværre var blevet allergisk. Der var fem undulater og to papagøje-agtige fugle og en halv dag senere sad to af undulaterne i et bur inde i stuen. Den blå hedder Sky og den grå/hvide hedder Bobby.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De er begge glade for at larme når fjernsynet er tændt og kan godt lide broccoli. De er ikke håndtamme (endnu), men der bliver snakket til dem, og det virker til at de har vænnet sig helt til deres nye hjem.

I denne uge var det Martins dimmision på universitet. Han blev jo egentlig færdig med sit speciale helt tilbage i efteråret, men det skulle rundt til forskellige censorer osv., så det blev altså først nu han officielt blev færdig. Vi var oppe i Glasgow på en helt vild regnfuld dag, men det var nu alligevel en god dag.

I fredags var jeg også til dimmision, men det var som student guide på mit eget universitet. Det var en meget lang dag, da der var overrækkelse af eksamensbeviser på rådhuset af to omgange med reception imellem og efter, og alle skulle hente deres eksamenskapper, med busser ned til rådhuset og så tilbage igen, men det var en spændende dag. Dagen før havde jeg været til samtale for at få jobbet igen næste år, men i stedet for en egentlig samtale blev jeg forfremmet til teamleder hvilket betyder at jeg har mulighed for flere vagter og opgaver.

Ellers går den sidste rest af tiden med at sukke over det manglende sommervejr (ja ja, det regner jo altid i Skotland) og at nyde den dejlige lejlighed som meget hurtigt er blevet til hjem.

 

 

Kommentarer»

1. Ditte - 11.07.2012

Hvor er de fine, de to. Ja, det er sjovt at jo mere larm der er, jo mere larmer de. Heldigvis betyder det at de er glade.


Skriv et svar

