jump to navigation

En kort lille opdate 23.06.2012

Posted by TabiWH in flot, generelt, mennesker, tsk.
Tags: , , ,
trackback

Efter to uger i den nye lejlighed havde jeg egentlig regnet med at alting ville være på plads. Men nej. Efter mange dages bumpen ind i flyttekasser og andet på gulvet syntes min ene lilletå ikke det var sjovt længere og fik en god og grundig infektion som jeg nu er på penicillin for. Det er ikke noget alvorligt, men det har forsinket udpakningen en smule. Flot. Det var ellers nu jeg meget gerne ville være helt fri for flyttekasser (der er dog kun få nogle stykker tilbage i stuen) og meget gerne ville gå mine brudesko til og vi skal også til at have lært brudevalsen. Der er i dag nemlig kun en måned til brylluppet! Så mellem udpakning og indflytningsbøvl (der er alt for meget man skal med el/varme, forsikring, osv osv.) er det om at få styr på det sidste af planlægningen. Jeg kunne skrive flere lange indlæg om alt det vi bøvl vi har haft med borgerservice fordi de ikke har styr på noget, men det vil jeg undgå og bare sige at vi næsten er helt klar til brylluppet.

Når min tå bliver helt god igen (det virker heldigvis til at den er godt i gang med det!) og stuen er lidt mindre rodet, kan det være der sker noget mere interessant på bloggen. Måske endda billeder! Indtil videre må I nøjes med et billede af hvordan stuen så ud forleden dag. Der er færre flyttekasser nu.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

