jump to navigation

Hedebølge og flytterod 29.05.2012

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, yay.
Tags: , , , , , , , , , , , ,
trackback

Dette er den første dag, hvor det ikke har været stegende hedt i de sidste par uger. Det har måske noget at gøre med, at jeg endelig har fundet ud af at tage kort sommertøj og klipklapper på og så ellers bare har undgået at være ude i den stegende hede alt for meget. Hedebølgen startede allerede da vi var i Danmark og har fulgt os helt herover. Dog bliver det vist overskyet sidst på ugen, men det har jeg nu heller ikke noget imod. For min skyld behøver det ikke at være helt så varmt.

Vi havde en rigtig god men helt utrolig travl tur til Danmark. Det blev til konfirmation i Jylland og alle mulige bryllupsrelaterede aftaler i København. Vi fik snakket med feststed, blomsterhandler, præst, organist, fotograf og borgerservice og har nu næsten styr på det hele. En bryllupshjemmeside har lige informeret mig om at der kun er 55 dage tilbage, så det er pludselig snart! I morges var jeg til kjoletilpasning og skal derhen om et par uger igen for at se om de har fået syet de steder ind der skal syes ind eller hvad.

Der er også lige under to uger til flyttedag! Ja, vi fik den lille men lækre treværelses, så der er booket flyttemænd den 8. juni, så jeg kan få alle mine ting og møbler med. Det betyder også at min lejlighed ligger hen i mindre flytterodskaos med halvfyldte flyttekasser og ting der lige skal sorteres før de skal pakkes. Jeg synes godt nok det går lidt langsomt, men mon ikke Martin kommer et smut forbi i weekenden og hjælper.

For resten gik jeg ikke videre i konkurrencen med bogforsider, men jeg kan da lige vise mit andet forslag:

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

