jump to navigation

Sommertid 27.03.2012

Posted by TabiWH in generelt, tanker, tsk.
Tags: , , , , , ,
trackback

Ting jeg bruger for meget tid på:

  • Bryllup

Ting jeg bruger for lidt tid på:

  • Universitetsopgaver (de bliver lavet, det tager bare lidt lang tid)
  • Nyder solskinsvejret
  • Husholdning (hvem gider støvsuge, når der er bryllupsting der kan planlægges? Dog fik jeg forårsrengjort badeværelset forleden dag, så mon ikke de andre værelser følger?)

Det er efterhånden ved at være rigtig dejligt forår herovre. Jeg kan ikke helt finde ud af det, med at solen først går så sent ned, men det kommer forhåbentlig. I dag har jeg opdateret min kalender, så jeg har alle afleveringsdatoer skrevet ind og så præcis ved, hvornår jeg skal være færdig med hvad. Jeg har også fået lavet en aftale med en skrædder sidst i maj, så jeg kan få min brudekjole syet op osv, så den passer perfekt til brylluppet.

På lørdag og en lille uge frem, får jeg besøg af Mattias. Han skal lige have en sidste chance for at have sin storesøster for sig selv, og glæder mig rigtig meget til at have en lille påskeferie med min yngste lillebror! Derefter skal jeg vist lidt til at have styr på alle mine afleveringer, som skal afleveres sidst i april/først i maj, og dernæst skal Martin og jeg et smut til Danmark for at få styr på de sidste bryllupsting før vi skal tilbage og have fundet ud af, hvor i alverden vi skal bo efter brylluppet og en masse andre vigtige ting.

Og her er lige et dejligt forårsbillede fra en af vores seneste gåture, denne gang ved kystbyen Girvan:

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

