jump to navigation

Alt det jeg går og laver 09.03.2012

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, tanker, uni, yay.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

Det kommer nok ikke som en overraskelse, at jeg stadig har usædvanligt travlt, eftersom jeg ikke har meget tid til at opdatere bloggen. Jeg har i denne uge fotograferet en generalprøve på Centrestage, som jeg stadig mangler at uploade fotos fra, fordi jeg har så meget andet. Til gengæld fik jeg i sidste uge for første gang mit navn under et billede i en lokalavis og i denne uge i hele tre (!) lokalaviser! Og det til trods for at de af princip ikke giver fotokredit. Lad os nu se hvad der sker i næste uge, hvor de har fået fat i en mindre bunke af mine generalprøvebilleder.

Torsdag formiddag havde jeg gang i et lille halv-improviseret fotoshoot der involverede minimuffins. Det var for universitets marketingteam, som skal have formidlet til alle i bygningen at Starbucks i caféteriet giver gratis muffins til alle der køber noget. De har planer om at lave en plakat af en art, så den skal der nok lige komme billeder af, når den kommer op. Skal nok også uploade nogle af mine muffin-billeder, men venter lige til jeg ved hvad marketingteamet skal bruge af billeder.

Så bruger jeg også en del tid på at sidde i Photoshop lige for tiden, da vi har en mindre deadline på onsdag, hvor vi skal aflevere fem billeder, som viser hvilke scener vi skal have med i vores flash animation. Jeg har lavet to indtil videre, men I kan lige få den første.

Det giver ikke så meget mening, når man ikke kender digtet, og det hjælper heller ikke at det hele står stille, og der hverken er lyd eller interaktivitet på. Det kommer senere. Først skal jeg lige have lavet alle fem scener som billeder, og så skal de ind i Flash og animeres, have lyd og få kodet nogle knapper, så man kan trykke på ting.

Udover alt det, har jeg også to andre fag der skal laves ting til, men som ikke helt har fået så meget opmærksomhed, da den kreative del af min hjerne synes bedre om andre ting. Det kommer senere. Jeg er begyndt en smule på et illustrationsprojekt, hvor vi skal lave en bogforside, men det er godt nok ikke lige noget jeg er videre inspireret af. Det andet er vores skrivemodul, hvor jeg har fundet masser af bøger, men så er jeg heller ikke kommet meget længere indtil nu. Der skal lige tænkes noget mere, før jeg kan få noget spændende ud på papiret.

Og så er der jo selvfølgelig stadig masser af bryllupsplanlægning at tage sig til! Jeg begynder så småt at komme til at punkt, hvor jeg gerne vil igang med det næste kreative bryllupsrelaterede projekt, men menuer og bordplaner kan jeg jo ikke så godt komme igang med før noget nærmere dagen. Martin er selvfølgelig også involveret i alle planerne, men det er nu mest mig der står for den praktiske del af de kreative ting. Bordkort osv.

Det skal også lige nævnes at vi nu er nået rigtigt ind i foråret, og jeg slet ikke kan finde ud af, at det først bliver mørkt efter aftensmadstid. Jeg syntes ellers lige man kunne regne med at det blev mørkt sådan sidst på eftermiddagen. Jeg ELSKER lyse aftener, men i år er de godt nok kommet noget pludseligt. Tiden går bare hurtigt i år, synes jeg!

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

