jump to navigation

Travlt travlt travlt 27.02.2012

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, uni.
trackback

De sidste uger har jeg godt nok haft travlt. Det er ikke engang spændende ting jeg har haft travlt med, men bare universitetet og hverdagen. Dette semester virker til at være lige så travlt som alle de andre kombineret. Det er faktisk lidt meget at holde styr på, når man også samtidig har “praktik” (jeg tager stadig billeder på Centrestage og var i formiddags ovre på universitetet for at lave noget til et projekt til marketing-teamet) og samtidig også skal holde hus og planlægge bryllup. Bryllupsplanlægning er nærmest blevet til en ny hobby, der har overtaget alle de andre hobbyer. Eller, næsten, meget af det kan jo kombineres med kreative ting (invitationer osv), så jeg får også tid til at lave lidt af den slags.

På universitetet er vi på det stadie i semestret hvor alting er idéer og intet faktisk har fysisk form endnu, så der er ikke meget at sige der, selvom jeg bruger en del tid på det. Derhjemme er jeg på det stadie hvor der er bøger over det hele, oprydning bliver lidt nedprioriteret og alting er i stykker. Lysstofrøret i køkkenet har en dims der skal skiftes ud, fjernsynet nægter at vise noget som helst fra de gratis satellitkanaler (så i stedet for at se antenne-kanalerne ser jeg faktisk nærmest ikke fjernsyn lige for tiden. Tror jeg er blevet lidt for vant til den luksus det er at have HD og +1 kanaler), vaskemaskinen er brændt af (venter på opkald fra reperationsmanden), og vinduet i soveværelset har ikke rigtig nogen isolering tilbage. Men sådan er det vel at være ung og studerende, man har ikke helt råd til det bedste af alting. Det får man jo nok senere i livet.

Udover det tager Martin og jeg også ud på ture, når vi har tid til det. Det er blevet til et par gåture i parken (påskeliljerne er sprunget ud mange steder!) og på stranden og sidste weekend var vi til et danseshow i Glasgow, som Martin havde givet mig billetter til i julegave. Vi har også fået set den nye Muppets film to gange – kan klart anbefales!

Ellers er der vist ikke så meget nyt. Det er mest bare hverdag med en lille smule stress engang i mellem.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

