jump to navigation

Hej fra 10000m højde 23.01.2012

Posted by TabiWH in generelt.
Tags: , , ,
trackback

På nogle af Norwegians fly har de nu fri wi-fi hvilket betyder st jeg kan gå på internettet på min iPod touch, så jeg tænkte lige jeg ville opdatere min blog fra luftrummet over Jylland. Det er ikke så meget man kan se lige nu, da det er en smule overskyet, men man kunne se hvor sneen var nået til på Sjælland.
Udover at have fået en masse dansk kultur den sidste uges tid, har jeg også fået mig en forkølelse, men det går jo nok over forholdsvis snart. Mere om al den danske kultur når jeg når helt hjem til Ayr.

20120123-114755.jpg

20120123-115204.jpg

 

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

