jump to navigation

Billeder i avisen 09.01.2012

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, tanker.
Tags: , , , , ,
trackback

Det er ikke første gang jeg har haft billeder i lokalavisen, men det er første gang jeg fylder en hel side. Og så er det Martin der har skrevet den lille artikel der hører til. Af en eller anden grund skriver de aldrig nogensinde hvem der har taget billeder, hvilket irritere mig lidt, men så længe det bare er af princip og der heller ikke er andre i avisen (heller ikke deres egne fotografer) der får nogen som helst anderkendelse for deres billeder kan jeg leve med det. De skriver heller ikke rigtig hvilke journalister der har skrevet hvad, så måske er det noget de er dårlige til generelt. Anyway, jeg havde i hvert fald fire billeder fra Centrestage i Kilmarnock Standard avisen i fredags, så jeg tænkte lige at det skulle vises frem. Klik for at læse teksten (på engelsk, handler om hvilke ting man kan gå til på Centrestage osv). Billederne er fra forskellige shows (eller faktisk mest generalprøver på shows) som alle har fundet sted i løbet af det sidste halvår af 2011.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

