jump to navigation

Forsinket julekage 07.01.2012

Posted by TabiWH in generelt.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Jeg glemte helt at tilføje et billede af Martins forsinkede julekage i min sidste post, så her er den. Han lavede den før jul, da det er en traditionel kage med tørrede frugter (rosiner, dadler etc.) og den helst skal stå i et stykke tid og regelmæssigt blive vandet med brandy. Da vi var i Danmark til jul, blev den først glaseret og dekoreret til nytårsaften, men jeg var så stolt af mine marcipandekorationer at jeg lige ville uploade den alligevel, selvom det er lidt sent. Jeg har aldrig rigtig prøvet at lave andet end konfekt med marcipan, så det var sjovt at prøve noget nyt. Der er ikke noget som at lave noget kreativt der overhovedet ikke har noget med universitetsopgaver at gøre. Det er sjældent jeg får tid til det.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

