jump to navigation

Nytår 03.01.2012

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, uni.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

Efter en dejlig (men travl!) juletid hjemme hos de gamle er det blevet 2012 og jeg sidder her på den tredie dag i det nye år og prøver at lave nogle uni-relaterede ting. Jeg har en rapport der skal afleveres i morgen eftermiddag (er ved at uploade den til hvor vi skal aflevere den online), et “verdenskort” der skal afleveres mandag (halvfærdigt), en bunke blandede kort-relaterede ting også til mandag (skal puttes i en skitsebog og annoteres) og en bunke tegninger der også skal sættes i en skitsebog eller i hvert fald puttes pænt i en portfolio mappe. Og så skal jeg vist også have tegnet lidt flere småting og der er en lille rapport der skal skrives omkring alle min kort-ting.

Jeg havde egentlig overvejet om jeg ikke skulle skrive en opsummering af året der gik i 2011, men jeg tror bare det bliver til den følgende korte liste eftersom det vist er lige så nemt at læse alle mine blog posts fra i år hvis man vil have en længere version:

  • Januar – Var i Danmark
  • Februar – Startede nyt semester på uni
  • Marts – Uni
  • April – Var i Danmark igen, fik arbejde i Next da jeg kom hjem
  • Maj – Afsluttede semester på uni
  • Juni – Tog et intro engelsklærer-kursus
  • Juli – Var i Danmark igen, blev 23, blev forlovet (!)
  • August – Arbejdede mest, både i Next og som student guide på uni
  • September – Startede nyt semester på uni
  • Oktober – Forældrene kom på besøg
  • November – Matt var på besøg, sagde op i Next
  • December – Jul! Fjerde tur til Danmark i 2011

Det kunne måske godt være at jeg skulle gå i seng. Klokken er kun lige over 22 her, men jeg har også været oppe siden før 6 i morges fordi det stormede så forfærdeligt at det slet ikke var til at sove ordentligt. Jeg troede ellers vi var færdige med al den blæst for denne sæson, men nej. Naboens hegn blæste omkuld engang før jul og jeg det kunne vist have været lige fedt om de havde det fået lavet, for det var nok blæst om igen i dag. Den anden nabos hegn fik i hvert fald en tur på jorden sammen med køleskabet de havde sat ud til skraldespandene. Forhåbentlig bliver vejret lidt bedre snart så det bliver til at gå udenfor uden at man blæser væk og/eller bliver gennemblødt af regnen.

I morgen skal Martin og jeg sidst på eftermiddagen hjem til hans bedsteforældre til forsinket jule-/nytårsmiddag eftersom vi ikke var i landet henover julen. Vi fik ellers også julemiddag med kalkun og “all the trimmings” i søndags af samme grund og jeg synes også det blev til mindst to julemiddage da vi var i Danmark. Det er ikke så mærkeligt jeg mest har lyst til let mad og frugt efter den omgang. Og så måske også lige noget juleslik… Vi skulle lige i Lidl forleden dag for at købe deres restlager af billige marcipan/nougatstænger. Mmm. De koster jo nærmest ingenting herovre når de er på tilbud.

Så vil jeg lige slutte med et lille stykke kort-kunst som egentlig ikke har noget at gøre med mit kort-projekt som sådan, men opgaven siger at vi skal eksperimentere med forskellige ting, så der skulle lige afprøves et par ting med et forældet vejkort.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

