jump to navigation

Flash Animation 09.12.2011

Posted by TabiWH in uni.
Tags: , , , ,
trackback

Tidligt i går aftes fik jeg færdiggjort min animation. Medmindre jeg finder på at der er noget der skal ændres, men det tvivler jeg på. Jeg tilføjede noget i den sidste scene som ikke var i mine stillebilleder, hvilket den opmærksomme seer vil lægge mærke til.

Den handler om den lille havfrue som først ser verden under havet, som hun er bange for og ikke kan lide. Dernæst er det hendes drømmeverden på land hvor hun håber på at kunne få ben og en dejlig prins. Til sidst er det hvad der sker i slutningen af eventyret hvor hun ikke er blevet gift med prinsen og hun bliver til skum på bølgetoppene.

Min underviser var rigtig glad for mine stillebilleder og mit koncept, så jeg håber de også  kan lide den animerede udgave. Så skal jeg bare lige have skrevet en rapport om hvorfor jeg har brugt de forskellige billeder og hvad alting betyder (der er altid noget med symbolisme osv) og så er jeg færdig med det modul. Vi må se om jeg kan finde ud af at skrive rapporten før jul så jeg ikke sidder og roder med det oveni alle de andre ting der også skal afleveres i starten af januar.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

