jump to navigation

Hjemmeside 18.10.2011

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, uni.
Tags: , , , ,
trackback

Det er måske ved at være på tide at jeg opdaterer bloggen, for der er da godt nok ved at være gået et stykke tid siden sidst. Jeg startede på mit tredie år på uni for efterhånden tre-fire uger siden og synes jeg har haft noget mere travlt end jeg havde i starten af de første to år.

Dette semester har vi Digital Media 3a (noget med interaktivt flash-design), Advanced Visual Creativity (lige pt. går det ud på at klippe bøger i stykker og lave dem om til noget nyt) og så Work Related Learning (man skal helst finde sig en relevant praktikplads, men hvis man ikke kan det, bliver det til nogle opgaver på uni i stedet). Så jeg har masser at tage fat på.

Allerførst fik jeg endelig lavet min hjemmeside færdig (eller sådan 95% i hvert fald)! Jeg har ejet domænet i snart et par år nu, men jeg fik aldrig rigtig fået den rigtig sat sammen før nu. Den har mine bedste fotos og tegninger og kan godt være lidt tung at åbne på computere med langsomt internet, men det kunne måske være et kig værd alligevel? Den er på engelsk, men burde være til at finde rundt på alligevel hvis man kun taler dansk. Jeg er åben for feedback, da jeg ikke har haft de store muligheder for at teste den så meget. Den kan findes her: http://tabita.co.uk/

Her i weekenden havde jeg besøg af mine forældre. Det var rigtig hyggeligt at have dem boende, og faktisk kunne vi sagtens være i min lille toværelses i den lille uge de var her. De (og vi) fik set en masse og så fik vi også bare hygget. Det er jo ikke så tit vi ser hinanden. Der blev da også lidt tid til noget bryllupsplanlægning.

Det er vist det mest interessante der er sket for nylig. Selvom jeg synes jeg hele tiden har travlt, er der ikke så meget at sige om det meste af det jeg laver. Det er bare hverdag. Måske kommer der nogle billeder af nogle af mine projekter i løbet af de næste uger.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

