jump to navigation

Snart tilbage til hverdagen 23.09.2011

Posted by TabiWH in arbejde, generelt, mennesker, uni.
Tags: , , , ,
trackback

Tænk at det er i næste uge jeg starter på universitetet igen. Jeg har godt nok været der utroligt mange dage de sidste par måneder, da jeg har hjulpet diverse mennesker der havde brug for en guide, men vores timer starter først på tirsdag. Vi har haft rigtig travlt som guider i denne uge, da alle nye studerende er kommet ind for at blive registreret og alle de studerende fra sidste år er kommet ind for at se den nye bygning (den er stor!) og få deres ID-kort. Jeg blev i år opgraderet til teamleder for foto-teamet, men fik dog ikke taget så mange billeder da jeg mest stod for at få køen til at blive ordentlig og var frem og tilbage imellem en masse kontorer og folk, hvis der var problemer med systemet eller nogen ikke kunne blive registreret ordentligt.

Jeg fik også mødt en fransk udvekslingsstuderende som manglede en masse forskellige ting, så efter at have fulgt hende rundt alle mulige steder og hjulpet hende med at få et værelse på kollegiet (som for resten også er splinternyt og ser helt fantastisk ud sammenlignet med den gamle ruin jeg boede i på første år), så har jeg vist fundet mig en ny ven. Det er jo altid dejligt.

 

Her i eftermiddags kom jeg hjem efter en utrolig lang uge (nærmest 8-16 hver dag undtagen i dag) og havde et ubesvaret opkald fra Next. Så jeg ringede tilbage og nu har jeg sagt ja til en 16-20 vagt i aften, så jeg har lige puttet noget frysemad i ovnen så jeg kan få spist, før jeg skal ud af døren om en halv time. En smule stressende, men i det mindste ikke en sen aftenvagt som jeg normalt har. Der er udsalg i morgen, så de har brug for ekstra folk selvom os i lagerrummet egentlig aldrig arbejder fredage. Så må mit rodede køkken ellers vente til i morgen med at blive gjort rent – det ville jeg ellers have gjort her sidst på eftermiddagen.

Jeg har egentlig også lavet andre ting i de sidste par uger, men det må blive næste gang for maden er da vist næsten færdig og jeg har en smule travlt. Her er lige et billede fra en pludselig sommer-agtig dag vi havde i sidste uge, mest fordi min mor vil kunne genkende den hæklede vest.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

