jump to navigation

Arbejde 24.08.2011

Posted by TabiWH in arbejde, generelt.
Tags: , , , ,
trackback

Jeg synes jeg arbejder hele tiden. Jeg har for det meste tre vagter per uge i Next og resten af tiden er jeg student guide på universitetet. Vores nye bygning er lige åbnet, så der er mere brug for os end der var sidste år, da folk ikke rigtig ved hvor noget er endnu. Ellers har jeg prøvet at få gang i nogle af mine stand-by projekter, men der er ikke vildt meget tid tilovers lige i øjeblikket.

Her i weekenden holdt Martin og jeg en lille forlovelsesgrillfest. Det var rigtig hyggeligt og jeg spiser stadig rester af al den mad vi fik købt ind. I denne weekend skal jeg op til Glasgow med nogle teenagere som vil ind på universitetet, men kommer fra steder hvor der ikke er så mange der får en videregående uddannelse. Det tror jeg bliver interessant.

Og så har vi for resten sat en dato for brylluppet! Det bliver den 23. juli 2012 i København.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

