jump to navigation

Travlt uden der sker så meget 14.06.2011

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, tanker.
Tags: , , , , ,
trackback

Jeg har det lidt som om jeg hele tiden laver noget uden at jeg egentlig laver noget. Så er jeg på arbejde, så er jeg til møde på uni for at finde ud af hvad der sker næste år, så er jeg ude at gå tur eller kigge på blomster med Martin, så spiser vi is på stranden, så laver jeg mad, så bager jeg kage, så sover jeg osv. osv. I denne uge tager jeg et engelsklærer-kursus i Glasgow for at se om det måske var noget jeg kunne tænke mig at gøre senere og jeg skal også hen at tage billeder på Martins teater til programmet til deres næste musical. Måske får jeg endelig engang tid til at skrive en lang blog-post eller få gang i nogle andre projekter når jeg laver lidt færre ting. Indtil da bliver det måske bare til nogle korte fotoblogs.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

