jump to navigation

Blæst 27.05.2011

Posted by TabiWH in generelt, tanker.
trackback

Det er et par uger siden min sidste update, men det er mest fordi jeg ikke har lavet noget overdrevet spændende. Størstedelen af de sidste mange dage har været fulde af regn og blæst, så ture udenfor har der ikke været så mange af. Det blev til et lille smut til Glasgow i sidste uge og i går tog jeg billeder af en mindre generalprøve på Centrestage. Ellers glæder jeg mig bare til det bliver sommervejr igen.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

