jump to navigation

Eh… Sommerferie? 13.05.2011

Posted by TabiWH in arbejde, flot, generelt, tanker.
Tags: , , ,
trackback

Det må da vel være det jeg har nu, da jeg har afleveret alle mine opgaver. Fri indtil midt i september! Eller ikke helt. Jeg regner med at få nogle flere vagter end kun om lørdagen henover sommeren, og til august regner jeg med at kunne blive Student Guide igen. Det siges at der er mere arbejde i det i år, fordi den nye universitetsbygning åbner.

Jeg skal selvfølgelig også et smut til Danmark, denne gang tager jeg Martin med. Det bliver dejligt med en rigtig ferie i det danske sommervejr. Ellers har jeg også nogle andre planer for sommeren, men mere om dem senere. Lige nu har jeg mest lyst til at sove ud efter de sidste par ugers sene aftenener med uni-arbejde.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

