jump to navigation

Apps og tordenstorme 08.05.2011

Posted by TabiWH in generelt, uni.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

I går nat havde vi en forfærdelig tordenstorm. Jeg var på arbejde indtil sent om aftenen, og jeg nåede at blive halvvejs gennemblødt i løbet af de få sekunder det tog mig at løbe fra bilen (Martins, lånt) til indgangen til min opgang. Det var helt absurd så meget det regnede, men så har vi måske fået noget af den regn der ikke kom i april.

Jeg har lige for tiden meget travlt, da jeg skal aflevere alting (skriftlig opgave, digital media opgave og animation) på fredag. Lige pt. er jeg igang med digital media-opgaven som består i at lave en prototype “app” til en iPhone. Når jeg siger “app” i gåseøjne er det fordi det egentlig bare er digitale billeder af hvordan layoutet ville se ud i den rigtige app, og hvad man har inkluderet osv. Det er lidt svært at forklare, men jeg har da fået sat lidt forskellige ting sammen til det, og lavet nogle ikoner. Det bliver nok meget godt.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

