jump to navigation

Køleskab 28.04.2011

Posted by TabiWH in flot, generelt, tanker, uni, yay.
Tags: , , , ,
trackback

Det tog kun et halvt minut for køleskabsmanden at finde ud af at mit køleskab aldrig kunne komme til at køle igen, da motoren var gået i stykker. Det var midt  i påskeweekenden, så selvfølgelig skulle jeg vente indtil tirsdag før jeg kunne ringe til udlejeren. Tsk. Anyway, al maden i fryseren var næsten tøet op så enten skulle jeg smide det ud, spise det hele inden for et par timer eller finde en nødløsning. Jeg kiggede online og smuttede så ned i byen for at købe et (meget) lille køleskab, så jeg i det mindste kunne holde den optøede mad okay så jeg kunne nå at spise det hele. Fik også drukket min mælk, og ellers var det vist kun nogle fiskefilletter og frosne grøntsager der endte med at være spildt. Køleskabet selv var rimelig tomt eftersom jeg havde planlagt at købe ind den eftermiddag, så der var ikke så meget der.

Tirsdag kunne jeg endelig få fat i min udlejer og fik bestilt et nyt køleskab som ankom i går eftermiddags. Hvor dejligt! De unge leveringsmænd tog endda mit gamle køleskab med, selvom man vist egentlig skal betale for den service. Jeg må have set en smule hjælpeløs ud, sådan en stakkels ung pige der ikke selv kan bære sit køleskab ned af trapperne for at tage det på lossepladsen. I hvert fald fik jeg det gamle skab ud og det nye ind og det virker og alting! Det er også næsten lydløst og fryserummet er bedre end det gamle. Så skal jeg bare lige have noget at putte i den. Jeg ville have købt ind i går, men jeg skulle over på universitetet for at fremlægge min powerpoint-præsentation. Det gik fint og faktisk en smule bedre end jeg havde håbet, så det er 1/4 afleveringer færdig. Så har jeg to uger til de sidste tre, men der burde ikke være nogle problemer der.

Og så har vi nærmest haft sommer den sidste uge! Det er for varmt til lange bukser og jakke og passer meget bedre til bare ben og korte ærmer. Hvor ville det dog være dejligt med min egen have, så jeg rigtig kunne nyde det. Måske bliver det til en strandtur i stedet for.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

