jump to navigation

Sommertid 29.03.2011

Posted by TabiWH in arbejde, generelt, uni.
Tags: , , ,
trackback

To dage efter det lille snefald sprang påskeliljerne ud og de er nu at finde alle steder. Der dufter så dejligt af forår, fuglene synger til langt ud på aftenen og jeg har fået noget kort-tids arbejde (jeg ser frem til den dag hvor jeg kan få mit første job med en kontrakt der er mere end nogle uger) i et supermarked i nabobyen, hvor jeg står og deler energispare-pakker ud. Det er ikke nogen videre udfordring og tager virkelig energien ud af én, når man har stået op i otte timer, men betalingen er okay og jeg har brug for pengene. Det er som sagt kun for en kort periode og jeg har min sidste vagt i morgen (jeg skal være der kl. 8.00, gah). Så kan jeg måske få taget mig sammen til at komme lidt ind i uni-opgaverne igen. Det er blevet lidt forsømt her i de sidste par uger, men ikke noget jeg ikke kan klare, så det er fint. Jeg har altid mere overskud når der er flere lyse timer og forår i luften. Måske skal der ligefrem vaskes vinduer i weekenden!

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

