jump to navigation

Forår-vinter-forår 16.03.2011

Posted by TabiWH in flot, generelt, tanker, uni.
Tags: , , , , ,
trackback

I går morges vågnede jeg til snevejr. Og jeg troede ellers at foråret var ved at komme tilbage med de relativt varme solskinsdage vi havde haft. Det sneede meget nærmest hele dagen, men det var ikke den gode slags sne – det var den slags der skulle have været regn så vi kunne være sluppet for al den slud det blev til. Her i dag har solen dog smeltet de rester der blev liggende natten over, så måske bliver det forår alligevel. Der var i hvert fald nogle næsten-klar-til-at-springe-ud påskeliljer der ikke så så glade ud for sneen i går.

Ellers har jeg gang i de sædvanlige ting og blev i går færdig med en universitetsopgave som kort sagt gik ud på at lave nogle kasseformede objekter i 3D-animationsprogrammet Maya og så få dem til at opføre en lille scene, hvor de havde forskellige følelser. For en gangs skyld tænkte jeg at jeg ville lave noget simpelt, så det var ikke så svært som jeg havde forestillet mig det ville være. Det blev til en meget kort lille film uden lyd, som ikke er noget særligt, men jeg tænkte at der sikkert var nogen der gerne ville se den, så jeg uploadede den til YouTube:

Hvis man ikke kan gennemskue hvad pointen er, går historien ca. således: Lille grøn kasse er glad, stor rød kasse skræmmer lille grøn kasse, blå kasse puster sig op og skræmmer rød kasse væk, grøn og blå kasse danser fordi de er glade.

Kommentarer»

1. Daniel - 26.03.2011

‘Ey, awesome video. =P


Skriv et svar

