jump to navigation

Projekter 10.03.2011

Posted by TabiWH in arbejde, generelt, tanker, uni.
Tags: , , ,
trackback

Jeg havde egentlig håbet at have færdiggjort i hvert fald ét af mine projekter før jeg opdaterede min blog igen, men det er ikke nået så langt, så det må vente til næste uge.

Foråret synes at være helt forsvundet igen og solskinnet er blevet til gråvejr, blæst og regnbyger. Tsk. Det er heldigvis ikke så koldt, men der er ikke meget ved at gå omveje på vej hjem fra uni eller smutte en tur ned i byen når det blæser og regner. Det bliver sikkert bedre igen.

Jeg har ikke haft student guide arbejde i denne uge, men måske bliver det til et par timer i næste uge, hvis jeg er heldig. Ellers har jeg, udover at få arbejdet på et uni animationsprojekt, fundet symaskinen frem igen og er igang med et interessant projekt som forhåbentlig kan blive færdigt hen over weekenden.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

