jump to navigation

Pizza 21.02.2011

Posted by TabiWH in generelt.
Tags: , , , ,
trackback

Jeg har for nylig tilføjet pizza til de madretter jeg kan lave (en ikke særlig lang liste indtil videre), så til Valentinsdag lavede jeg en hjerteformet pizza da Martin kom over til aftensmad. En dejlig hyggelig aften.

Ellers er livet stadig rimelig hverdagsagtigt. Dage på universitetet, gåture på stranden, osv osv. Faktisk er der sket så lidt usædvanligt at jeg, da jeg sendte en veninde en email med hvad jeg havde lavet det sidste stykke tid, vedhæftede en fil med mit hverdagsliv bare for at lave mailen lidt mere interessant. For resten betyder “Diverse projekter” bare alt det jeg laver som ikke lige er på listen. Syprojekter, tegninger og den slags er derunder. Jeg vil på ingen måde sige at jeg keder mig, livet går bare sin vante gang også selvom jeg er i Skotland.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

