jump to navigation

Hverdag igen 04.02.2011

Posted by TabiWH in uni.
Tags: , , , , ,
trackback

I tirsdags startede det nye semester på uni. Det var godt at se mine venner igen, men det var godt nok ikke det mest spændende fag vi fik introduceret. Det hedder Art in Context 2 og er stort set det samme som faget af næsten samme navn fra sidste år – kunsthistorieagtigt. Så det bliver en smule kedeligt, men det går nok. Vi har også Animation 2 der i år er i 3D-programmet Maya og med en rigtig god lærer (den samme vi havde til Narrative Construction sidste semester) så det kunne potentielt blive et rigtig godt fag. Det sidste modul vi har er Digital Media 2, men eftersom universitetet havde timet nogle møder dårligt (flot, det er første uge og de begynder allerede på den slags) bliver det først introduceret i næste uge, men jeg tror det bliver godt. Det siges også at vi snart får karakterer for vores afleveringer fra sidste semester, ooh.

Ellers har jeg leget lidt med min symaskine – har indtil videre fået syet mig et nyt pudebetræk til en sofapude der havde fået spilt kakao på sig, repareret en masse af Martins nattøj og lavet et cover til hans Kindle (elektronisk bog). Det er et ret simpelt cover med velcrolukning, men når jeg har fået lidt mere øvelse kan det være jeg laver et med lynlås. Fik desværre ikke lige taget et billede af det før Martin tog det med til London. Kørte ham til lufthavnen her i morges. Han skal til noget improviseret comedy workshop her i weekenden som han fik i julegave.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

