jump to navigation

Én uge tilbage af ferien 26.01.2011

Posted by TabiWH in generelt, mennesker.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Som de fleste sikkert ved, har jeg været i Danmark de sidste par uger og kom hjem her i mandags. Jeg havde nærmest kun én dag hvor jeg ikke var ude og catche up med venner, shoppe med mor eller bare nyde at være i København.

Jeg var på café med et par veninder fra gymnasiet og utroligt mange gange på Strøget med diverse mennesker. Havde også en hyggeaften med nogle piger fra efterskolen og så en del til Louise, så det var rigtig dejligt. Billedet til venstre er fra da Louise lige skulle vise mig hvor hun arbejder på et sted der hedder Segway Tours. De har guidede ture rundt i København på de her megaseje tohjulede køretøjer som på en eller anden måde kan holde balancen, så det skulle da også lige prøves nu vi alligevel var inde i Nyhavn hvor de holder til.

Jeg fik set en masse venner fra kirken og også ordnet en masse gamle billeder min mor havde liggende af Mattias som trængte meget til at blive sat i albums. Fik også fundet en masse ting som jeg kan bruge til projekter jeg har planlagt at bruge min nye symaskine til (julegave), selvom jeg dog fandt det meste af det i kælderen hos mine forældre. Der var masser af spændende stof og mønstre som jeg forhåbentlig kan finde ud af at bruge til noget. Når jeg har ryddet lidt op i lejligheden senere i dag (der er stadig nogle ting fra jul og som jeg ikke helt har fået pakket ud siden i mandags) skal jeg lige have lært min symaskine at kende, så jeg kan komme igang med nogle fede projekter inden hverdagen langsomt starter igen i næste uge, hvor jeg skal tilbage på universitetet.

Havde et par rigtig gode uger derhjemme med familie og venner, men det er nu også meget rart at komme lidt tilbage til Skotland og Martin og Francis og min egen lejlighed.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

