jump to navigation

Skummet på bølgerne 03.01.2011

Posted by TabiWH in uni.
Tags: , , , , , ,
trackback

Jeg sendte min tegneserie afsted for at blive printet i sidste uge og venter spændt på at den når frem. I mellemtiden prøver jeg at få de overraskende mange ting på min “Ting der skal laves og afleveres liste” gjort, men jeg tog en lille pause fra noget research og oversatte min tegneserie til dansk, hvis nogen kunne tænke sig at læse den. Jeg må indrømme at dele af den faktisk er bedre på engelsk, da jeg ikke tænkte på at den måske skulle oversættes da jeg skrev den, men jeg tror det går.

Jeg vil foreslå at man klikker på hvert billede/side i den rigtige rækkefølge og læser dem i stort format i det vindue de åbner i. Ellers får man nok lidt svært ved at 1. se hvad der står og 2. se hvad billederne forestiller. Og så burde jeg måske nævne at det ikke rigtig er i stil med nogle af de forholdsvist glade/positive tegninger jeg har uploadet tidligere.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Note – This post also exists in English.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

