jump to navigation

Når det sner i Storbrittanien… 08.12.2010

Posted by TabiWH in flot, tsk.
Tags: , , ,
trackback

<0 cm – Det er godt nok lidt koldt…

2 cm – Fedest! Sne! Huh, hvad? Nah, jeg skovler aldrig sne på mit eget fortov, heller ikke for min egen skyld. Og heller ikke når der kommer endnu mere sne!

5 cm – Gaah, jeg kan ikke køre bil nu! Som om det er fordi jeg ikke har skovlet sne i min indkørsel, jeg kan jo ikke manøvrere med de her dæk! Vinterdæk? Pfft, det har vi ikke brug for, vi har jo aldrig sne her!

10 cm – Oh my goodness, hvordan skal jeg nogensinde komme på arbejde/i skole/etc?! Lad mig hellere blive hjemme, halvdelen af skolerne er snelukket alligevel! Og bussen går kun to gange om dagen nu og togene er forsinkede!

20 cm – Mon ikke vi skal sige at resten af togene og busserne ikke kan køre mere? Nej, selvfølgelig kan de heller ikke køre de steder hvor der ikke er nær så meget sne!! Hvad siger du om vejene? Ja, det kan jeg godt se, lad os hellere lade som om vi ikke ved hvad en sneplov er! Hvad med lufthavnene? Nej nej, de har heller ingen sneplove, lad os bare lukke dem alle sammen og aflyse alle fly!

30 cm>  – Argh, naturkatastrofe, vi har aldrig haft mere sne nogensinde!! (undtagen sidste år og året før og året før det etc. etc. men det har vi “glemt”) Vi lukker alle skolerne! Og motorvejene!!! Og skal vi ikke også overbelaste telefonnetværket ved at ringe til alle vi kender for at sige at vi er sneet inde!!!! Og hvad med postvæsnet og varelevering, lad os også sige at de er sneet inde!!

Jeg er ikke videre imponeret. Faktisk er jeg rimelig frustreret. Pfft.

Helt urelateret, der har vist (og er stadig) nogle problemer med mit blog-layout/tema. Hvis der er mærkelige tekstbokse som ikke giver mening eller hvis hele bloggen skifter farve til f.eks. gul er det derfor.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

