jump to navigation

Sneen er væk 04.12.2010

Posted by TabiWH in generelt.
Tags: , ,
trackback

Floden i går morges. Den ser sikkert allerede anderledes ud nu, da sneen er regnet væk.

Ifølge nyhederne har hele landet været totalt begravet i sne i snart to uger, men her har vi ikke rigtig mærket så meget til det. Ialt har vi nok haft knap en cm sne, og det tog kun en regnbyge eller to før det hele var smeltet væk igen. Dog virker det stadig som om at resten af landet er sneet inde og ikke rigtig kan finde ud af noget. Vinterdæk er her noget man har hørt at de har i Norge og man kan da vist kun bruge dem når der er rigtig meget sne og slet ikke på bar asfalt! En eller anden burde indføre dem, for det er totalt kaos når den første sne falder. Man kunne tænke sig at de måske efterhånden var lidt forberedte på det, eftersom der de sidste flere år har været store snefald og meget koldt – men det ser ikke ud til at det er noget de har tænkt sig at blive bedre til lige forløbig. Man skal være heldig for at finde et tog der ikke er aflyst eller forsinket eller begge dele og utroligt mange mennesker kan bare ikke komme igennem de 20 cm sne der ligger på vejen til arbejde. Forhåbentligt kan de finde ud af at have lufthavnen åben i januar når jeg skal til Danmark.

Ellers ville jeg egentlig bare dele et link til Centrestages hjemmeside, hvor de nu har fået nogle af mine billeder op. Det bedste galleri er Our House – og også et af de eneste hvor de har formået ikke at ødelægge kvaliteten med deres komprimering. Et par af de andre gallerier er også mine, mens resten er taget af andre. Alle billeder under “Our Team” er taget af mig. Der kommer sikkert løbende flere gallerier med mine billeder fra forskellige ting. I sidste uge tog jeg billeder af et danseshow, så når jeg har fået dem på en disk kommer nogle af dem nok også op.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

