jump to navigation

Tegneserier 09.11.2010

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, uni.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Jeg tegner havfruer (igen!), denne gang til en kort, men noget indviklet og en smule sørgelig tegneserie til mit Narrative Construction projekt. Jeg er ikke noget vildt langt, men det begynder da at blive til noget, og jeg ved nogenlunde hvordan det skal se ud når det er færdigt. Er også så småt startet på vores dokumentar, vi skal ud at filme i næste uge.

I Figurative Studies har vi endelig fået en rigtig model (der var lidt problemer med det, og vi havde indtil i mandags tegnet en tilfældig dramastuderende som for det første havde tøj på (så man ikke kunne se muskler osv. ordentligt) og for det andet aldrig havde prøvet det før og derfor ikke rigtig kunne finde ud af at stå ordentligt. Vores nye model kan til gengæld stå helt stille i lang tid af gangen, så det er helt dejligt at få tegnet noget rigtigt igen. Har ellers haft en lidt dårlig tegneperiode, men det ser ud til at jeg er ved at få min inspiration tilbage.

 

Ellers er jeg ved at få nogle julegaver købt og pakket ind, og prøver at finde ud af hvor jeg mon kan komme til at købe et lille juletræ når det bliver lidt nærmere julen. Det er første gang i flere år  jeg rigtigt har haft mulighed for at pynte op (influenza i 2007, jul i Skotland i 2008,  jul i Danmark da jeg boede her sidste år), så jeg glæder mig! Og så kommer jeg sikkert også til at se Nissernes Ø igen igen igen som jeg har set hvert eneste år siden jeg fik den på DVD af en veninde fra gymnasiet.

Kommentarer»

1. Frida Bergkvist - 10.11.2010

Gillade den där bilden skarpt! Och ja, på tiden vi fick en nakenmodell. Snyggt jobbat :)


Skriv et svar

