jump to navigation

Jeg er færdig med et projekt! 02.11.2010

Posted by TabiWH in yay.
Tags: ,
trackback

Det er så godt nok mit fotoalbum-projekt som højst sandsynligt meget snart skal opdateres igen, men lige nu er det så up-to-date som det kan blive!

De første tre albums har de gamle billeder som min more fik fremkaldt (før vi gik over til digitale billeder). I det sidste af dem er det dog mig der har ordnet de sidste par måneder, da de ikke var sorteret eller puttet i lommer endnu. Fra 2003 og optil nu er hvor jeg rigtig skulle til at sortere og få printet og sorteret igen. Det sidste album går indtil oktober i år, men der er stadig nogle tomme sider før jeg tager hul på et nyt album. Jeg sørgede for at købe et par ekstra på udsalg, så jeg ikke skal tænke på det i et stykke tid. De albums der står ovre til højre på hylden har billeder fra specielle events eller ture som ville fylde for meget i de normale albums, så de står for sig selv. Der bliver sikkert også nogle flere af dem.

Det er lidt en underlig følelse at være færdig med et projekt, jeg har så mange af dem. Forhåbentlig kan jeg finde ud af at færdiggøre noget uni-relateret næste gang.

 

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

