jump to navigation

Nattefrost 24.10.2010

Posted by TabiWH in arbejde, generelt, mennesker, uni.
Tags: , , , ,
trackback

Right, så der har været rimeligt stille på blogfronten de sidste par uger, men det er mest fordi jeg har gang i ting der ikke er færdige, så der er ikke rigtig noget at vise frem og nogle job-relaterede ting der på nuværende tidspunkt ikke er sikre og det hele er lidt “måske, måske ikke” og masser af ideér som ikke rigtig kan lade sig gøre. Her er lige nogle korte updates:

Uni – Vi har så småt startet nogle projekter, men de fleste er endnu kun i planlægningsstadiet. I dag håber jeg at få lavet noget brugbart til Narrative Construction.

Arbejde – Lige nu ved jeg ikke helt selv hvad det bliver til med hvad, så intet nyt her.

Fotoalbums – Jeg er kommet til oktober 2009, så der er kun ét år jeg mangler at sætte ind! Selvfølgelig bliver der ved med at komme nye billeder, men jeg tvivler stærkt på at jeg igen ender med at skulle ordne 8 år på én gang.

Fisk – Francis og Orson ser ud til at have det fint lige i øjeblikket.

Centrestage (Martins teater) – Jeg fik lov til at tage billeder af endnu en generalprøve, og nu kan de lide mine billeder så godt at de spurgte om jeg ikke kunne tænke mig at tage deres personalebilleder til deres nye hjemmeside. De kan ses hvis man går til “About” og vælger “The Team”. Det er kun lige portrætterne der er oppe nu, men flere billeder skulle gerne kunne ses senere. Samtidig har jeg fået lovet billetter til alt hvad jeg gerne vil ind og se, og hvis jeg tager mit kamera med er det bare endnu bedre.

Efterår – Gah, det er så koldt! Vejret skifter mellem vind/regn og solskin/overdrevet kulde.

Andet – Jeg glæder mig til jul.

 

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

