jump to navigation

Hverdag og projekter 09.10.2010

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, uni.
Tags: , , , , ,
trackback

Uni er stille og roligt startet igen. Der er hjemmearbejde der skal laves, idéer der skal udføres og skitsebøger der skal fyldes.  Lige nu har jeg ikke nogle interessante tegninger at dele med verdenen, men det kommer nok senere.

Mit fotoalbum projekt har stået lidt standby de sidste par uger, men jeg har nu fået sorteret billeder fra 2006-2010 digitalt og venter på at de bliver printet, så jeg kan komme helt up-to-date med mine albums og komme videre med et nyt projekt – sikkert unirelateret. Vi er blandt andet ved at starte et tegneserieprojekt, som jeg skal have skitset nogle ting til. Mere om det når jeg er kommet ud af idéstadiet.

I denne weekend opfører Centrestage (Martins teater) Our House, en musical de også opførte i juli. Jeg fik lov til at tage billeder af generalprøven, og jeg synes selv at jeg bliver bedre og bedre til at gennemskue lys osv. Billederne kommer forhåbentlig på facebook engang i næste uge.

Centrestages næste store projekt er i december – en musicalversion af Charles Dickens’ Et Juleeventyr. Jeg glæder mig rigtig meget til at se det, specielt fordi Martin har fået hovedrollen! Han spiller den gnavne Scrooge som synes julen er humbug. Jeg tror det bliver rigtig godt.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

