jump to navigation

Efterårsforkølelse 30.09.2010

Posted by TabiWH in arbejde, generelt, mennesker, tsk, uni.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Så er hverdagen startet igen og jeg har allerede fået mig en noget irriterende forkølelse. Men det går jo over. Arbejdede i sidste uge som student guide på universitetet og tog billeder og printede studiekort. Spændende at se så mange nye ansigter og dejligt at se alle mine venner igen. Vi har fået nogle nye mennesker i klassen, men det er ikke helt til at finde ud af endnu hvem der bliver og hvem der er fuldtid og hvem der kun har ét af fagene. Nu da vi er gået ind i andet år, er det nemlig muligt at tage et enkelt eller et par fag som udvekslingsstuderende, og nogle vælger også bare at læse et fag fordi de synes det er interessant. Vi har fire svenske piger i et af vores fag og mindst tre nye folk der læser det hele sammen med os, men så er vi heller ikke nået længere.

Dette semester har vi Narrative Construction (storyboard, tegneserier, etc. Er allerede begyndt at tage noter til mit endelige projekt, så det bliver muligvis det mest interessante fag i år), Documentary (dokumentar – yup, med film osv. Ikke noget jeg går videre op i, men har også nogle ideer til et projekt der, så måske bliver det ikke helt en katastrofe) og Figurative Studies (kort sagt god gammeldags tegning efter modeller – noget jeg synes jeg blev rimelig god til i Viborg). Der er masser af hjemmearbejde på alle fag (nej, de forventer ikke at vi finder vores egne modeller, men bare at vi tegner efter ting og hænder og lignende), men det burde kunne lade sig gøre.

Ellers er det mest bare det samme som altid – jeg søger job efter job og får aldrig noget, jeg passer mine fisk og min lejlighed, jeg ser Martin så ofte som jeg kan og jeg er næsten klar til at få billeder fra de sidste fem år af mit liv fremkaldt så de også kan komme i albums.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

