jump to navigation

Solsikker og heste 19.09.2010

Posted by TabiWH in arbejde, mennesker, tsk, uni.
Tags: , , ,
trackback

I onsdags var jeg til to års fødselsdag hos Martins lille kusine. Hyggeligt.

De sidste tre dage har jeg arbejdet som skraldeopsamler rengøringsassistent på travbanen i Ayr. Aldrig har jeg haft et job der var så travlt og samtidig så usandsynligt stenet. Mine ben er vildt ømme og jeg er noget så træt, men i det mindste er jeg færdig med det og jeg kan komme videre i livet. I morgen starter jeg som Student Guide på universitetet – det burde blive noget mere interessant og også lidt mindre trættende. Kortere arbejdsdage og mindre stenede opgaver, anyway.

Min sidste solsikke er nået til sit højeste punkt og er nu ved at afblomstre. Den er højere end mig, men kan dog ikke helt toppe den supersolsikke jeg groede da jeg var tre.

Ellers er der ikke rigtig nogen nyheder, jeg har pludselig meget travlt med alt muligt. Det hele bliver sikkert ret hverdagsagtigt om et par uger når uni rigtigt er kommet igang igen og jeg har tid til mine egne ting igen.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

