jump to navigation

Arbejde… ish 10.09.2010

Posted by TabiWH in arbejde, generelt, uni.
Tags: , , , , ,
trackback

I forgårs modtog jeg et telefonopkald fra nogen jeg havde søgt job hos og de spurgte om jeg ikke godt kunne tænke mig en jobsamtale. Så i går kl. 9 var jeg ovre ved hestevæddeløbsbanen og fik tilbudt et vikarjob som skraldeopsamler til den næste store væddeløbsevent. Det er tre dage i næste uge, lønnen er ikke fantastisk og hvis det regner kommer det ikke til at være så fedt, men det er et job, yay! Desuden bliver det interessant fordi de forventer 12000 mennesker den sidste dag og atmosfæren skulle være god. Virker også som nogle flinke mennesker der står for rengøringsholdet, så det går nok. Jeg tiltrækker åbenbart vikarjobs, har aldrig rigtig haft andet.

Efter min jobsamtale gik jeg over på uni hvor jeg havde en trænings-ting til det der student guide arbejde jeg også har. Jeg har fået lov til at tage billederne til studiekortene! Så de næste par uger har jeg noget arbejde og kan tjene nogle penge, men så er det vist også tilbage til at være en arbejdløs studerende i et stykke tid indtil jeg måske kan finde noget andet arbejde.

Andre nyheder: Jeg har nu boet i Skotland i ét år og én uge, jeg er nået til starten af 2005 i mit opdatering-af-fotoalbums-projekt og i dag har været vores første regnfulde efterårsdag i år.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

