jump to navigation

Første efterårsdag… 01.09.2010

Posted by TabiWH in arbejde, generelt, mennesker.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

… Og der er allerede en stor og truende grå regnsky hængende over byen. Tsk. I går var det ellers så dejligt solskin at man kunne gå en tur uden jakke på.

Jeg har stadig et par uger tilbage af min sommerferie, men kan godt mærke at jeg gerne snart vil igang med noget igen. Stadig intet godt nyt fra de talløse jobansøgninger jeg har afleveret rundt om i byen i løbet af sommeren, men i det mindste har jeg mit lille student guide job som starter snart. Nogle af butikkerne jeg søgte hos, sagde at jeg skulle komme tilbage til jul, da de har mere arbejde der. Så det gør jeg. I år bliver jeg her til jul anyway, eftersom vi skiftes hvert år og sidste år var vi i Danmark. Jeg kommer muligvis hjem til nytår eller kort efter, men intet er sikkert endnu eftersom jeg ikke ved om jeg kan få arbejde deromkring. Hvis eg ikke får arbejde, har jeg tid men ikke rigtig råd, så det er lidt et dilemme.

Til gengæld kommer jeg hjem til min mors 50 års fødselsdag i november. Tager Martin med. Det bliver desværre kun til en weekend, men vi har begge to ting vi skal, og så flyver det billige selskab kun mandag og fredag.

Mit nyeste projekt (som jeg har haft planlagt i flere måneder!) er at opdatere mine fotoalbums. Der mangler de sidste otte år (lige omkring der vi fik digitalt kamera), så det er noget af et arbejde, men også interessant. Skal have sorteret i de billeder jeg allerede har fået printet i løbet af årene, sorteret og få printet dem der stadig kun findes digitalt (underligt nok er store ting som min konfirmation og studenterkørsel aldrig blevet udskrevet) og så skal jeg have sat det hele i orden og albums med tekst og alting, så det kan matche mine gamle albums derhjemmefra.

Så alt er vel her. Fiskene har det godt og jeg har noget at give mig til.

I dag er mine overboer flyttet ud. Har kun mødt dem et par gange, så jeg ved det kun fra al den larm de lavede, da de flyttede ting ud og den store flyttebil der lige er kørt herfra. Forhåbentlig får jeg nogle dejligt stille overboer igen. Der er ikke noget værre end naboer der larmer. Så håber ikke at det er studerende. Oh well, vi får se.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

