jump to navigation

Sofa! 01.08.2010

Posted by TabiWH in arbejde, flot, generelt, uni.
Tags: ,
trackback

I torsdags blev min sofa endelig leveret. Som sagt bestilte jeg den denne gang fra et andet sted, og de fik da også leveret den til tiden (faktisk et kvarter før de havde sagt, men det er vel ligefrem en god ting :P) og i den rigtige farve. Yay! Til gengæld var den ene fod åbenbart brækket af, da jeg fik den pakket ud kort tid efter de havde leveret det. Jeg ringede ind og de sagde at de ville sende to nye fødder (bare for en sikkerheds skyld) som ville komme inden for to dag. De var der allerede næste dag, så det var jo hurtigt. Jeg mistede dog tålmodigheden helt når det kommer til sofaer for snart flere uger siden, så jeg besluttede for at reparere den selv. Det gik fint – jeg er vel min fars datter :P Så nu har jeg endelig en sofa. Med det tilgodebevis jeg fik fra det første firma, har jeg bestilt en kontorstol. Denne gang henter jeg den selv, så jeg slipper for alt det leveringsbesvær jeg havde sidste gang.

På jobfronten har jeg nu fundet mig et midlertidigt lille arbejde, som i det mindste er bedre end ingenting. I introduktionsugerne på uni er jeg nu en “student guide”, hvilket mest går ud på at hjælpe nye studerende til at finde ud af hvor de skal gå hen osv. Det tror jeg bliver meget sjovt.

Og så er det i næste weekend jeg får besøg af familien derhjemmefra. Drengene flyver herover på fredag, mens mine forældre tager bilturen tværs over Europa og op gennem Storbritannien med resten af mine møbler og ting, så jeg endelig, et år efter jeg flyttede, kan have alle mine ting samlet på samme sted. Det bliver dejligt at se familien igen.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

