jump to navigation

Fødselsdag og internet 22.07.2010

Posted by TabiWH in generelt, mennesker.
Tags: , , , , ,
trackback

Så blev jeg 22. Var i biografen med Martin og se Toy Story 3 og spiste aftensmad på Frankie & Benny’s. Hyggelig dag. Tirsdag havde jeg nogle venner på besøg til god dansk lagkage og kagemand, som de syntes vældig godt om.

Samme dag blev mit bredbånd aktiveret (yay!), så jeg kan nu være online når og hvor tit jeg har lyst. Det har jeg godt nok savnet meget.  Så hvis jeg laver noget interessant (lige pt. er det stadig mest jobsøgning og bare hverdagsting) kan det være bloggen bliver lidt hurtigere opdateret. Vi må se.

Jeg kan nu arbejde på en hel bunke af mine projekter som jeg havde sat på stand-by fordi de krævede internet. Jeg ved ikke helt hvad der kommer først, men forhåbentlig bliver de allesammen til noget på et tidspunkt.

På sofafronten har jeg helt givet op med den jeg først havde bestilt. Jeg har stadig en lille krig kørende med deres refunderingsfolk, men jeg har fået de fleste af mine penge tilbage og et ekstra tilgodebevis indtil videre, så det går langsomt fremad. Jeg kunne i teorien godt genbestille den samme sofa, men jeg har ikke meget til overs for dem mere, så i stedet har jeg nu bestilt en helt anden sofa et helt andet sted – og denne gang er den rød, som jeg først ville have den! Den er på tilbud nu (højst sandsynligt grunden til at jeg ikke købte den til at starte med, da den anden på det tidspunkt var meget billigere) og har meget kortere leveringstid, så håber på en bedre service fra det her firma.

For resten har jeg en Skype-fastnettelefon sluttet til mit bredbånd og uden at gå for meget ind i de tekniske detaljer har jeg nu et dansk fastnetnummer som stiller om til min fastnet. Hvis nogen vil have det, må I lige sende en email eller noget.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

