jump to navigation

Hverdag 16.07.2010

Posted by TabiWH in arbejde, generelt, mennesker, tsk, yay.
Tags: , , , , , ,
trackback

Livet går sin hverdagsagtige gang. Min sofa har (stadig… tsk) problemer, men det ser ud til at de måske endelig er ved at få taget sig sammen til at gøre noget. Går dog stadig langsomt. Til gengæld bliver mit bredbånd aktiveret på tirsdag. Hvor dejligt. Har lige fået min router med posten, bliver interessant og se om jeg kan finde ud af at sætte det hele op.

Har søgt arbejde jeg ved ikke hvor mange steder, men der er ikke sket noget videre interessant på den front. Der er utroligt mange der søger de utroligt få jobs der er, så det er ikke så nemt. Det sidste sted jeg hørte fra havde omkring 180 ansøgere til et ikke specielt godt deltidsjob i en vareindlevering, så man har ikke en særlig stor chance hvis man ikke har erfaring med lige præcis det jobbet går ud på. Oh well.

Mandag bliver jeg som sagt 22 (yay!). Skal i biografen og se Toy Story 3 med Martin og et eller andet sted hen at spise om aftenen. Tirsdag kommer der venner på besøg, men det har jeg vist sagt op til flere gange. Oh oh! I fælles fødselsdagsgave med Martin fra hans forældre har vi fået en tur til Edinburgh til den årlige Fringe Festival hvor vi skal se alt muligt comedy. Vi har ikke planlagt alle de shows vi skal se endnu, men det kommer senere.

Og så lige et par billeder af nogle ting i min lejlighed. Der kommer nok nogle flere senere, specielt efter jeg får bredbånd og kan uploade så meget jeg vil. Anyway, her er min nye overdrevet seje lampeskærm (fødselsdagsgave fra bedstemor) og noget ’kunst’ fra soveværelset. Var så træt af at have alle mine øreringe i små æsker, det var der ikke meget overblik i. Malede nogle Ikea-rammer og formede noget tyk ståltråd med en lille tang og satte det hele sammen – tada, øreringeophæng der samtidig ser spændende ud.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

