jump to navigation

Det var den ferie 27.06.2010

Posted by TabiWH in mennesker.
Tags: , , , , , ,
trackback

Så er det i aften jeg flyver tilbage til Skotland. Har haft et par dejlige uger med familie og venner, men har haft så travlt hele tiden at jeg ikke rigtig har fået tid til bare at cykle en tur i København eller tage på shoppingtur på Fisketorvet. Det må blive næste gang, for jeg trænger egentlig også lidt til at komme tilbage og nyde min lejlighed, finde et arbejde og få været sammen med nogle af mine venner fra uni. Mest af alt glæder jeg mig til at se Martin igen. Han skal spille teater næsten hele ugen, når jeg kommer tilbage, men det kan være det bliver til nogle strandture eller noget alligevel. Vi må se.

I morgen bliver min sofa leveret (endelig!), så jeg langt om længe kan sidde i noget lidt bedre end mine lånte campingstole. Om et par uger kommer der en mand og opretter min fastnettelefonlinje og kort efter det kan jeg tilføje bredbånd, så jeg kan have mit eget internet igen. Det glæder jeg mig meget til, så jeg ikke skal til at tage på biblioteket hele tiden. Det bliver lidt trættende og upraktisk i længden.

Udover det er det jo min fødselsdag lige om lidt, så jeg skal have inviteret venner over til noget lagkage osv. Ah, det bliver godt at få nogle gæster. Især med en sofa i huset.

Og så lige et hurtigt billede fra Daniels vogntur i fredags:

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

