jump to navigation

Gah, pakning! 23.06.2010

Posted by TabiWH in generelt, mennesker, tanker.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Det virker som om at alt den tid hvor jeg ikke hænger ud med venner eller familie eller prøver at nyde sommeren, er jeg her på mit (gamle) værelse og prøver at sortere, smide ud og pakke alle mine gamle ting. Der er en del der skal med til Skotland, når mine forældre tager turen derover igen i august (samme stunt som sidste år, hvor de nærmest kørte tværs over Europa), men der er også en hel del som jeg egentlig ikke skal bruge/vil have/har plads til, så det skal jeg jo også finde ud af. Det er nemmere end jeg troede at smide så meget ud, men det hjælper måske også at jeg har været væk fra mine ting i så lang tid at jeg ved hvad jeg kommer til at mangle, når det ikke lige er der.

Udover det har vi forresten også besøg af min faster og onkel fra Holland, nu da mine forældre alligevel har lidt sommerferiefri. Daniel har da også lige fået sommerferie – han blev student i går! Tænkt at min lillebror nu er så stor at han også har fået sig en hue. Jeg savner næsten helt at gå rundt med min på, men det bliver der vist ikke noget af i år :P Fredag skal vi til dimission og så skal Daniel ud at køre i vogn. Glæder mig til at tage billeder af det.

Hjemme i Skotland rapporterer Martin at min lejlighed har det fint (han var lige nede og tjekke om jeg havde fået noget post jeg ventede) og at han har  travlt med teater og speciale. Vi har dog stadig begge tid til at savne hinanden, så det bliver dejlig at se ham igen på søndag, selvom det måske også bliver lidt trist at skulle rejse fra Danmark igen uden at have været rigtig på ferie. Men det bliver nu alligevel godt at komme tilbage. Mens jeg har været væk, har jeg bestilt oprettelse af en telefonlinje, hvortil jeg kan tilføje internet en uges tid efter den er blevet aktiveret. Så hvis det går som det skal, burde jeg kunne have internet og fastnet telefon (der forhåbentlig kan ringes billigt til fra Danmark, flere detaljer om det når jeg finder ud af detaljerne) ved udgangen af juli måned. Håber jeg. Ellers bliver det engang i august, men det kan jeg også godt leve med.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

