jump to navigation

DK 17.06.2010

Posted by TabiWH in generelt, mennesker.
Tags: , , , , , ,
trackback

Så er jeg i Danmark og hvor er det dejligt med sommervejr. Kiggede på vejrudsigten før jeg tog afsted og var helt nervøs for at jeg ville ende i regnvejr efter de dejlige sommerdage vi har haft i Skotland. Men indtil videre har det været godt. Det er dejligt at se min familie igen og har også aftaler med venner de næste tre dage. Udover det skal jeg også have fundet tid til at sortere og pakke hele mit værelse, så Mattias kan overtage det når jeg rejser tilbage til UK. Og så er der jo også Daniels studenterfest i næste weekend. Det er et par travle uger jeg får mig.

I går var jeg med Mattias i Zoo, det var helt skønt at kunne cykle så langt uden at skulle tænke over at bilerne ikke er vant til cyklister. Det er nok en af de ting jeg har savnet ved København, det er sådan en god cyklistby. Men om jeg savner Skotland nu? Ja, det kan man vist ikke komme helt udenom. Specielt når Martin ikke er med mig denne gang pga. specialeskriving osv, men det kan vist lige gå. Det er dejligt at være hjemme på ferie :)

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

